מיתוס או לא? כל האמת על דיקור סיני

מאמרים נוספים

מיתוס או לא? כל האמת על דיקור סיני

עם הפופולאריות העולה של הדיקור הסיני נוצרו מיתוסים רבים סביב הטיפול. בואו ננפץ אותם

  1. הטיפול מלווה בכאבים

זוהי חד משמעית טעות. למרות השורש ד.ק.ר שיכול לרמוז על תהליך לא נעים, הדיקור הסיני לא כואב כלל ואף משרה לרוב תחושה נעימה של רוגע. המחטים המשמשות לדיקור סיני דקות כשערות וגמישות עד כדי כך שהן יכולות להתכופף או להתעקם מבלי להישבר. לכן רב המטופלים אינם מדווחים על כאב, אלא על תחושת כבדות או עקצוץ סביב למקומות המטופלים.

  1. יש מטופלים שדיקור סיני פשוט לא יעיל עבורם

גם אם בעבר הייתם מאוכזבים מתוצאות של דיקור סיני, זה לא אומר שבעתיד טיפול זה לא יוכל לסייע לכם. כל מטפל עובד בצורה שונה ומתמחה בתחומים אחרים כאשר יש כל כך הרבה אלמנטים שיכולים להשפיע על אופי הטיפול. כך, מטופל יכול לקבל טיפולים שונים לחלוטין אצל שני מטפלים שונים, כאשר כל טיפול יוביל לתוצאה אחרת. 

  1. כדי שהטיפול יצליח, על המטופל להאמין ברוחניות הסינית

הרפואה הסינית בכלל והדיקור הסיני בפרט, מתבססים על ניסיון של אלפי שנים והוכחו כיעילים במגוון רחב של בעיות, גם במסגרת מחקרים מדעיים שבוצעו במערב. הרפואה הסינית עובדת כל עוד האבחנה נכונה, הטיפול מדויק וקיים שיתוף פעולה מצד המטופל. עם זאת, בתחום הזה, אמונה לא יכולה להזיק. לכן מומלץ לבחור מטפל שאתם סומכים עליו.

  1. דיקור סיני נועד רק כדי לשכך כאבים

האמת היא שדיקור סיני יכול לסייע בכל מחלה או סימפטום. במזרח, דיקור סיני משמש לטיפול כמעט בכל בעיה רפואית, כאשר בעולם המערבי מחקרים מראים באופן חד משמעי כי טיפול זה מקל על מגוון מחלות ומסייע במצבים שונים החל מהפחתת מתח דרך אלרגיות ומחלות מפרקים ועד בעיות פוריות. 

  1. תוכלו להרגיש תוצאות מהטיפול הראשון

דיקור סיני דורש התמדה של המטופל ופועל על בסיס אפקט מצטבר בדומה לבניית שריר בפעילות ספורטיבית. כמו שלא תצפו לפתח שרירים אחרי אימון אחד, כך לא כדאי לצפות לשינוי תהומי לאחר טיפול אחד של דיקור. זהו תהליך שלוקח זמן אבל אם יש לכם סבלנות, תוכלו לחזות בתוצאות מרחיקות לכת.